Εορτασμός της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και η Σημασία της Ενσυναίσθησης στον Εργασιακό Χώρο

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε φέτος από 7 έως 13 Οκτωβρίου, με μια εντυπωσιακή συμμετοχή. Ο εορτασμός διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της εξυπηρέτησης.

Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ φέτος αποφάσισε να εμβαθύνει στην έννοια της εξυπηρέτησης, ενισχύοντας την εταιρική του κουλτούρα με στόχο τον άνθρωπο. Οι δράσεις του συνδύαζαν το κεντρικό μήνυμα του ομίλου, #MPES_StaPapoutsiaMou, με το μήνυμα του ΕΙΕΠ, #togetherwecelebrate. Ο στόχος ήταν η αναγνώριση της προσφοράς κάθε εργαζόμενου και η καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος και της ενσυναίσθησης.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι εταιρείες του ομίλου στόλισαν τους χώρους τους με μπαλόνια, στα οποία οι εργαζόμενοι μπορούσαν να γράψουν τι σημαίνει για αυτούς η εξυπηρέτηση. Ένας διαγωνισμός προσφέρθηκε, όπου οι συμμετέχοντες μπορούσαν να κερδίσουν μία από τις 10 δωροεπιταγές INTERSPORT αξίας 1.000€, απαντώντας στην ερώτηση «Τι σημαίνει για εσάς ‘Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου’».

Η εβδομάδα κορυφώθηκε με τον τελικό του τουρνουά Air Hockey, όπου οι συμμετέχοντες που έφτασαν στο τελευταίο στάδιο κέρδισαν συνολικά 500€. Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ πιστεύει ότι κάθε εργαζόμενος είναι μοναδικός και η προσφορά τους ανεκτίμητη, υπογραμμίζοντας την αξία της ομαδικής προσπάθειας για την επίτευξη εξαιρετικής εξυπηρέτησης.

Πηγή: naftemporiki.gr