Σε πρόσφατη πανελλαδική έρευνα που διεξήχθη από την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), καταγράφηκαν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες της. Συγκεκριμένα, σχεδόν 8 στους 10 συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν επαφή με τη ΔΥΠΑ το τελευταίο εξάμηνο, αξιολόγησαν τις υπηρεσίες ως σίγουρα ή μάλλον θετικές. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Pulse από 15 έως 22 Ιουλίου 2024, σε δείγμα 1.417 ατόμων σε όλη την Ελλάδα.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι κύριες πρωτοβουλίες και μεταρρυθμίσεις της ΔΥΠΑ για την αντιμετώπιση της ανεργίας, όπως τα προγράμματα απασχόλησης και οι δράσεις αναβάθμισης δεξιοτήτων, εκτιμώνται θετικά από τους πολίτες. Ειδικότερα, το 78% γνωρίζει την αλλαγή του ονόματος του ΟΑΕΔ σε ΔΥΠΑ, ενώ επιπλέον ποσοστά δείχνουν την εκτίμηση των πολιτών προς διάφορες υπηρεσίες της, όπως οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες (77%) και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση (75%).
Ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα της έρευνας, τονίζοντας την αναγκαιότητα αλλαγής της αντίληψης των πολιτών σχετικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας. “Επενδύουμε στον άνθρωπο και επικεντρωνόμαστε στην απασχόληση”, ανέφερε, προσθέτοντας ότι οι πολίτες πλέον συνδέουν τη ΔΥΠΑ με την εργασία και την ψηφιακή εκπαίδευση.
Η έρευνα περιλαμβάνει επίσης σημαντικά ποσοστά που αναδεικνύουν την στήριξη της ΔΥΠΑ προς συγκεκριμένες ανάγκες της αγοράς εργασίας, όπως η ενίσχυση τεχνικών επαγγελματικών κλάδων με ελλείψεις (59%) και η σημασία των προγραμμάτων απασχόλησης (62%).
Τα ευρήματα της έρευνας είναι για τη ΔΥΠΑ μια ψήφος εμπιστοσύνης στο έργο της και αποτελούν ερέθισμα για τη συνέχιση των προσπαθειών της για τη βελτίωση των υπηρεσιών της. Χάρη στην ανάλυση των αποτελεσμάτων, η ΔΥΠΑ σχεδιάζει νέες πρωτοβουλίες και καινοτόμα εργαλεία που θα καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων και του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας.
Πηγή: naftemporiki.gr