Η αγορά εκφράζει την εμπιστοσύνη της στις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων. Σε έρευνα της “Naftemporiki” επισημαίνονται θετικά μηνύματα, καθώς οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης προτείνουν ισχυρές αγορές για την πλειονότητα των εταιρειών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα δεδομένα που δημοσιεύθηκαν από το NASDAQ για τις 27 εισηγμένες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στις δύο χρηματιστηριακές αγορές της Νέας Υόρκης (NYSE και NASDAQ), οι 21 από αυτές λαμβάνουν αξιολόγηση “Αγορά” ή “Ισχυρή Αγορά”.
Η συνολική κεφαλαιοποίηση των “27” στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά ξεπερνά τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 60% σε ετήσια βάση. Οι αναλυτές αναφέρουν ότι η συντριπτική πλειονότητα των εισηγμένων εταιρειών παρέχει ελκυστικές αποδόσεις σε όρους EV (enterprise value)/EBITDA. Η Danaos Corp. ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 με 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε συμβασιοποιημένα έσοδα και διατηρεί αξιολόγηση ‘Αγορά’, με τη μετοχή να διαπραγματεύεται στα 84,42 δολάρια.
Η Dynagas LNG Partners διατηρεί αξιολόγηση “Ισχυρή Αγορά” με τιμή στόχο τα 4,5 δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 10,7 δολάρια. Η μετοχή της Tsakos Energy Navigation (TEN), που έχει αξιολόγηση “Αγορά”, έχει τιμή στόχο 29,5 δολάρια, με καθαρά κέρδη 130,4 εκατομμυρίων δολαρίων στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι επενδυτές δείχνουν επίσης εμπιστοσύνη στη μετοχή της Navios Maritime Partners, η οποία έχει αξιολόγηση “Ισχυρή Αγορά” με τιμή στόχο τα 80 δολάρια.
Το Eurodry και το Euroseas διατηρούν επίσης την αξιολόγηση “Ισχυρή Αγορά”, με τη μετοχή του Eurodry να διαπραγματεύεται στα 19,57 δολάρια και το συνολικό καθαρό εισόδημα να ανέρχεται σε 17,4 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο. Η Stealthgas επωφελείται από αντίστοιχη αξιολόγηση και διαπραγματεύεται στα 6,40 δολάρια. Η Safe Bulkers έχει αξιολόγηση “Αγορά” και τιμή στόχο τα 5,97 δολάρια, με τη μετοχή να διαπραγματεύεται στα 4,45 δολάρια.
Αναφορικά με τη Star Bulk Carriers, η μετοχή της έχει αξιολόγηση “Αγορά” με τιμή στόχο 25,1 δολάρια, ελαφρώς πάνω από τα 20,4 δολάρια στα οποία διαπραγματεύεται. Η Okeanis Eco Tankers Corp. είναι στην κατηγορία “Ισχυρή Αγορά”, με τιμή 31,94 δολάρια και έσοδα 112 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η Imperial Petroleum είναι στην κατηγορία “Ισχυρή Αγορά” και η Capital Clean Energy Carriers Corp CCEC (πρώην Capital Product Partners L.P.) αναμένεται να γίνει ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης LNG carriers στις ΗΠΑ.
Τέλος, η Global Ship Lease κατέχει 68 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με τη μετοχή της να διαπραγματεύεται με αξιολόγηση “Αγορά” στα 25,03 δολάρια. Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ανήλθαν σε 85,6 εκατομμύρια δολάρια. Η Pyxis Tankers απολαμβάνει επίσης μια αξιολόγηση “Αγορά” με τιμή στόχο 10 δολάρια.
Πηγή: naftemporiki.gr