Εστίαση στους Λιγότερο Γνωστούς Τουριστικούς Προορισμούς για την Ανάπτυξη της Βιομηχανίας

Ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Καθηγητής Κωνσταντίνος Μαρινάκος, αναδεικνύει τη σημασία των λιγότερο δημοφιλών προορισμών, προτείνοντας να στραφεί η τουριστική βιομηχανία σε αυτούς. Έτσι, θα μπορέσουμε να αποσυμφορηθούν οι ήδη επιβαρυμένοι τουριστικοί προορισμοί. Είναι αναγκαίο, όπως τονίζει, να μάθουμε να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικότερα τις τουριστικές ροές και να προβάλλουμε λιγότερο γνωστές περιοχές.

Στην προσπάθεια καταπολέμησης του υπερτουρισμού, ο κ. Μαρινάκος αναφέρει ότι υπάρχει ανάγκη για έναν ακριβή προσδιορισμό του όρου. Αναρωτιέται αν ο «υπερτουρισμός» είναι πράγματι αυτό που αντιμετωπίζουμε ή εάν οι «υπερενοικιάσεις» είναι το πιο κατάλληλο ζήτημα να εξεταστεί, δεδομένης της ραγδαίας αύξησης της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Προτείνει πως για τον περιορισμό του υπερτουρισμού, θα πρέπει να επιδιωχθεί η εξισορρόπηση από τη βραχυχρόνια μίσθωση, υποδηλώνοντας ότι μια ισορροπία μπορεί να επιτευχθεί μέσω παραμέτρων όπως ο πληθυσμός και οι διαθέσιμες κλίνες στα ξενοδοχεία. Επίσης, επισημαίνει την ανάγκη κάθε προορισμού να έχει το δικό του εμπορικό σήμα, προϊόν και χαρακτηριστικό μήνυμα, προκειμένου να διαφοροποιηθεί.

Πηγή: naftemporiki.gr