Η Delta AirLines έχει καταθέσει μήνυση κατά της CrowdStrike, υποστηρίζοντας ότι ο προμηθευτής λογισμικού ασφαλείας υπήρξε υπεύθυνος για παραβίαση της σύμβασης και αμέλεια, έπειτα από ένα σοβαρό blackout τον Ιούλιο που επηρέασε εκατομμύρια υπολογιστές και είχε ως αποτέλεσμα 7.000 ακυρώσεις πτήσεων.
Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι η κρίση αυτή οδήγησε σε μείωση εσόδων ύψους 380 εκατομμυρίων δολαρίων και σε κόστος 170 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με τη μήνυση, η ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού επηρεάσε υπολογιστές που λειτουργούσαν με το λειτουργικό σύστημα Windows της Microsoft.
Η Delta δήλωσε ότι ζητά αποζημίωση για να καλύψει τις ζημιές, συμπεριλαμβανομένων των δικαστικών εξόδων και τιμωρητικών αποζημιώσεων, περιγράφοντας την κατάσταση ως «παγκόσμια καταστροφή». Η αεροπορική εταιρεία τόνισε ότι αν η CrowdStrike είχε δοκιμάσει την ελαττωματική ενημέρωση σε έστω και έναν υπολογιστή, το σύστημα θα είχε κολλήσει.
Η Delta, παρά την απενεργοποίηση αυτόματων ενημερώσεων από το CrowdStrike, ανέφερε ότι η επίμαχη ενημέρωση εγκαταστάθηκε στους υπολογιστές της χωρίς την έγκρισή της. Οι ισχυρισμοί περιλαμβάνουν την κατηγορία ότι το λογισμικό Falcon της CrowdStrike δημιούργησε και εκμεταλλεύτηκε μια μη εξουσιοδοτημένη δίοδο στα Windows, κάτι που η Delta ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν θα επέτρεπε.
Πηγή: naftemporiki.gr